1a Juli

Jag och honey har precis haft filmkväll, med choklad och ostkrokar, yummie! Såg Twilight, som jag tjatat om i flera veckors tid till honom, haha. Och han tyckte tom den var bra till slut, kors i taket! Jag tyckte den var helskön ialf, är inget big fan av sånt där överdriven och spejsad trickfilmning, men det var ändå helt okej! Lätt värd att se!



För övrigt har vi vart på en liten hälsa på folk runda ikväll. Åkte till Edsbyn för att kolla på fotboll, Edsbyn - Arbrå, men matchen var inställd så vi åkte hem till Ovanåker där även Lillevi och Alfred var. Kikade i mammas gamla fotoalbum och jag fick mig några goa skratt, haha! På vägen hem till Alfta ringde telefonen:
- Hej, det är Alfred. Jag tänkte fråga om ni ska åka och bada imorgon och om jag får följa med? Så ni slipper bada ensam alltså, jag är en riktig badare jag! Så då behöver ni inte vara själv o bada..
Haha, goplutten min! Så imorgon ska det badas, hoppas vädret håller i sig så jag slipper ha ågren för att vi inte kommer iväg till Ikea. Får ta det en annan dag helt enkelt. Är ju bara sommar en gång/år. Och det slog mig precis att halva sommaren tametusan redan gått! Panik.

Ja, hälsa på sa vi. Hälsade på sväres en sväng oxå innan vi damp ner i soffan, trevligt!

Nu är klockan långt efter läggdags, och om jag ska orka med lillgrabben imorgon är det bäst man är utvilad! ;) Godnatt!


Mina absoluta favoritgrabbar! De posar snyggt framför kameran, haha! Titta vad det bara lyser bus i ögonen på dom! Oliver lägger handen om Alfred, sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0