Torsdag

Eftersom att man fick brev från H&M härom dagen som gav en 10 procent på hela sortimenten gjorde jag en ny beställning ikväll, det var ett evigt klickande.. Den här gången lyckades det bli dyrare ändå, närmare 7000 kronor! Haha, yes I am a shopaholic! Men som sagt, mycket är dubbla storlekar till både mig och Daniel. Längar till alla bikinisar och det superhärliga träningssettet kommer!
Satt och pratade med Anna sammtidigt på msn och vi letade ut kläder till varandra som är typiskt våran stil. Jag lyckades pricka in Anna på pricken, hon hade beställt det jag tyckte var hon! Och då är H&M sortiment ganska stort ju, haha jag är fan grym på det jag gör :P Jag var dessvärre lite svårare tror jag, min stil är ju ändå så himla delad så det är ju inte så konstigt. Älskar klassiska enkla outfits som tex den första bilden på inlägget nedan. Snyggbyxa, skjortor och kavaj lixom. Men även en rockigare/slampigare stil som skinn och nitar blandat med spets, djurmönstrat (ja, jag erkänner, haha) och trasiga jeans! Gillar även att klä mig i snygga träningskläder och bara helt enkelt som i jeans med en topp och ett fint smycke. Ett brett register med andra ord! Bilderna i inlägget här under representerar nog min blandade stil ganska bra faktiskt!

Idag köpte jag mig ialf ännu ett par jeansleggings, de är ju bara för sköna och framförallt snygga! Det verkar som Bollnäsborna äntligen har fattat grejen oxå, alla skolungdommar är in och frågar efter dem nu ;) Så ni, Lisa och Jessica som efterfrågat dem, pass på, det är hård åtgång!

När jag kom hem från jobbet gick jag raka vägen till Esa och Sanna där D var. Tittade lite på Nova som bara tuttade hela tiden jag var där, det är ju så mysigt att hålla, men bara att se sötisen gör mycket det med :) När vi kom hem möttes jag av ett väldoftande och skinande rent hem! Underbart! Daniel är bara för världsbäst! ♥ Nu ska vi lägga oss och mysas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0