Tisdag

Igårkväll var vi och hälsade på lilla Nova, glömde tyvärr kameran så det blev inga kort.. Hon är så liten och så fin att man kan sitta och titta på henne hela tiden! Så mysigt att sitta och gosa med henne :)

Det blev väldigt sen middag eftersom att vi gärna stannade hos Esa och Sanna länge, men jag slängde ialf ihop en tacopaj! Någon önskade på mer lättlagade recept så jag lägger nog upp den här senare, gott och snabbt att laga!

Idag har jag jobbar heldag vilket innebär lunch, så jag passade på att träffa Katta för att snacka lite skit över en varsin talltik kycklingfajita på Roy´s, supergott och supertrevligt!

Köpte med mig en enkel svart tunika i bomull från jobbet hem, sånt där bra plagg man kan variera med mycket! Endast 200 kronor, tips!

Ikväll har vi inte gjort många knop, sitter i soffan och fryser så jag har tänt ljus i hela lägenheten. Kikade in på ikea.se nyss för att se om där fanns några snygga lampor, behöver byta ut de vi har i vardagsrummsfönsterna, men hittade inga som lockade. Vi har dom där vanliga därifrån som typ alla har. Svart lampfot och en halvliten lampskärm, hur ocharmigt som helst! Men det funkar..Det kanske tom räcker med att bara byta ut skärmarna mor något lite större och högre? De ser så pluttiga ut nu. Någon som ska till IKEA så säg till!

Nu ska jag slå mig ner i soffan igen brevid darling, kom på att jag faktiskt har knäck kvar som behöver ätas upp, haha. Jag har ju egentligen godisstopp som jag fortfarande håller, men vem ska annars äta upp knäcken? ;)


Kommentarer
Skrivet av: Mickiz

Vad har vi sagt om basplagg älskling? ;)

Datum: 2009-01-13 Klockslag: 21:57:58
Skrivet av: Evelina

Haha jag vet, det är bedrövligt! Men den var verkligen bra att ha, ett plagg jag önskade jag hade när vi var i Stockholm :P

Datum: 2009-01-13 Klockslag: 23:43:56
Skrivet av: Carro

jag ska förhoppningsvis på ikea nästa helg! :)

Datum: 2009-01-14 Klockslag: 09:35:48
Bloggadress: http://carrovikstrom.blogg.se/
Skrivet av: L

Eve, är det typ en vanliog tunika? Typ som en t-shirt? En sån där bra som Muttan har, från Monki eller nåt. Som man kan ha till tights... Isåfall måste du nästan köpa med dig en sån till mig, har letat riktigtlänge efter en sån nu innan de tar slut!

Datum: 2009-01-14 Klockslag: 17:40:29
Bloggadress: http://englundskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0