Simmning

Kom hem från badhallen för en stund sedan, solade och simmade. Packat med folk (läs: gamlingarna och jag) i bassängen och en halväcklig gubbe som bara glor, jag blir tokig. Men det är skönt att ha det gjort ialf! Mindre skönt är det i hälsenan, måste vila den till söndag nu så jag kan boxas med Michaela.. Nu ska jag ta mig en stadig frukost, blev så himla sugen på frukosten på badhallen, men är man pank så är man (jag solar för mina 10kronor som jag har/hade i sånt där sparapengarrör, haha). Sen blir det arbetet. Ha en bra dag!


Kommentarer
Skrivet av: simone

nej den fanns kvar hur länge som helst. jag trodde att den var borta till och från men den kom alltid tillbaka. din inflammation kan ju självklart vara lindringare än min som slutade med att jag blev skickad till en sjukgymnast. ett tips är att göra tåhävningar, det gör att senan blir starkare, det var de dom sa till mig ungefär :)

Datum: 2009-01-16 Klockslag: 16:38:20
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: simone

man ska vila ifrån träningar och inte belasta mer än nödvändigt. sen tvingade dom mig att gå i gympa skor jämt också, vilket jag inte gjorde :p haha. men sen skulle man tydligen göra tåhävningar men inte alls många om dagen bara ca 10x3. det var så dom sa till mig iaf. jag trodde också att jag bara skulle vila.. men det blev ju bra till slut så nå rätt gjorde jag väl :) haha

Datum: 2009-01-16 Klockslag: 19:54:00
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0