Sagan om ringen

Sagan om ringen triologin har ju gått på tvn ett tag nu, vet inga dagar eller nånting, bara att jag sett snuttar hit o dit innan jag skulle lägga mig. Såg sista biten på sista filmen ikväll och nu sitter jag här helt nergråten, nyss kommit från Daniels famn. Dom är så himla bra och så fin! Men jag fattar inte varför Frodo måste åka iväg sådär på slutet? Helt dumt! Kanske är för att jag inte sett hela filmerna, förrutom för jättelängesen då, som jag inte är med på noterna.. Men ialf. Helt dumt.

Nu ska jag och snutten krypa ner, jobb imorgon väntar. Sen är jag långledig igen!


Kommentarer
Skrivet av: simone

då är vi två! hann bara se slutet och satt här och storgrinade! haha!

Datum: 2009-01-03 Klockslag: 00:01:50
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: mikaela

då är vi två som inte förstår varför han måste åka. o jag hade ändå sett alla filmerna flera gånger, he he. :) kvällen till ära spenderade jag o sandra med att småskratta åt alla fula ljud som orcherna gör. he he. :P

Datum: 2009-01-03 Klockslag: 00:02:36
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0