Ojoj..

Klickade precis ihop en beställning på H&M för ca 6000 kronor. Men lugn, jag ska inte köpa allt. Beställde massor av bikinis, i olika modeller och jag är tvungen att köpa två storlekar av allt eftersom jag ofta ligger nånstans mittemellan, skönt att kunna jämföra på engång lixom! Och ska man ändå skicka tillbaka en sak blir det samma konstnader som att skicka tillbaka 10 saker! Och så blev det lite träningskläder och skor osv osv..Sen blev det en hel del till Daniel oxå, fast han vägrar internetshoppa, haha! "Jag köper när jag har råd och behöver, på riktiga affärer!" säger han, "du köper när jag tycker att du ska ta dig och behöver, det är smidigt att handla på internet!" säger jag, typ. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0