Måndag

Skön dag på jobbet idag! Gick till Synsam för att prova ut bågar till visningen, hittade ett par stencoola pilotbrillor som jag skulle vilja köpa! Men 1680 känns too much för mig som har 23 kronor kvar på kontot, haha. Om jag ens har det förresten? Köpte ju apelsiner idag, de är ju så goda nu att man blir beroende av dem! Ialf gick det bra och vi hittade 3 olika bågar som passar bra till mina outfits. På lunchen gick jag till Saxotyger och tittade på pluttar till min armband från Pandora. Man kan köpa pluttar där som passar på kedjan, inte äkta då såklart men vem ser skillnad? Inte jag ialf! Hur bra som helst, till en fjärdedel av orginalpriset dessutom, jag ska köpa på mig några när jag får lön! Det är ju snyggast när man har fulla armbanden..

Kom hem till färdiglagad mat efter jobbet, Daniel är allt gullig :) Bara att slänga i sig och åka till badhallen, jag simmade och solade. Sköönt! :) Blev konstigt nog pigg efter badet, annars brukar det ju ha en tvärtom verkan, man kanske skulle passa på att dammsuga medans ork finns? Det behövs verkligen! Så får det bli, sen blir det soffan och en apelsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0