I´m in lööv

Hittade både en larv och en minimyra i mina hallon när jag mosade runt dem för att se om det fanns några småkryp (ja jag är tyvärr jävligt tepig när det kommer till sånt. Kan inte ens skylla över det på mamma eller pappa häller!). Dumt av mig, nu fick jag ju avsmak, hallon som är så himla gott! Hoppas det är snabbt glömmt :P

Maggan Graafs uppträdande var ju bara så pinsamt. Visst, gör en nakenchock! Men stå för det och då! Gulligt att Tony blev kär i världens starkaste man, fan vad jag skrattade! Och trots att jag inte är något fan av Leila Bagge, fyfan vad hon dansar bra! Nej, jag tänker inte ta det här nu, gräva ner mig och tjata om att min högsta önskan är att kunna dansa.. Snart får vi se vem som åker ut, spännande!


Kommentarer
Skrivet av: Carro

jag är heller inte något faan av Leila, men gudans vad hon dansar bra!

Datum: 2009-01-17 Klockslag: 14:21:06
Bloggadress: http://carrovikstrom.blogg.se/
Skrivet av: Michaela

Det är ju du som är självaste Baby ;)

Datum: 2009-01-17 Klockslag: 18:02:09
Skrivet av: Evelina

Yes mam I am!! ;D

Datum: 2009-01-17 Klockslag: 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0