Helg, igen?

Haha vilken dag! Klockan är över 4 och vi myser fortfarande runt i morgonrockar ungefär.. Åt nyss rester från igår, kräftsoppan. Och just det, när Daniel skulle ta fram smöret hittade han det inte i kylen.. Oohh, killar och leta tänkte jag, de kan ju ingenting! Gick och tittade själv för att få fram det på en sekund, men nej, det var verkligen inte där! Tittade i skafferiet och där var det! Haha! Jag måste ha stoppat det där igår! Som tur var är det skitkallt där när det är kallt ute så det var i perfekt "brepå skick", Bregott brukar ju annars vara pinhårt :P Bra där Evelina!

Matilda ringde precis och frågade om vi inte skulle festa.. My god, på en måndag!? Helg igen alltså! Vi har inte bestämt oss än, men om jag får gissa tror jag att jag och Daniel befinner oss hos Micka vid 7-tiden, eller lite senare så vi blir sist som vanligt :P

Lika bra att hoppa in i duschen på engång så har man det gjort ialf, utifall, sen ska vi åka och veckohandla!


Kommentarer
Skrivet av: Kiki

Men det är underbart att gå omkring i myskläder heela dagen ibland! :)

Datum: 2009-01-05 Klockslag: 17:06:03
Bloggadress: http://kikii.blogg.se/
Skrivet av: Kiki

tack! jo allt är bra med mig, hur är det sj? haha har ju precis startat den! :)

Datum: 2009-01-05 Klockslag: 18:44:53
Bloggadress: http://kikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0