Godmorgon

Jävlar, klockan är 1 och jag är precis uppstigen. Var ju inte tänkt att jag skulle sova så länge idag, men what the heck gör det då, egentligen? Jag är ju ledig!

Igår hamnade vi i soffan hos Lena och Anders. Esa, Sanna och lilla Nova var oxå där :) Det är svårt att ta ögonen från en sån liten sötsak, men vi tittade såklart på körslaget oxå! Skitkul att de gick vidare! Måste vart för alla röster vi skrapade ihop på jobbet de här dagarna! ;)

Idag är det egentligen box, men jag tror jag måste stå över den. Frustrerande, för jag är egentligen så jävla taggad! Men jag måste vila min hälsena så att den är frisk nog att gå i heels på modevisningen på onsdag.. :/ En promenad pallar den nog för ialf, så jag funderar att gå till rehab om en stund och sola. Man vill ju inte vara helt vinterblek när man ska visa upp supersnygga vårnyheter!

Nästa vecka får vi hem varor från Desigual, har fått hem prover som ska vara med på visningen. Ett spanskt, lite dyrare märke med svinsnygga, annorlunda, roliga kollektioner! Längtar och gruvar mig, det kan bli dyrt det här, haha.

Så istället för att träna idag ska vi tvätta och sedan åka på kalas till min goa kusin André som fyller år :) Tycker om att träffa släkten, mest mostrar och kusiner! Men först en brunch, sen kanske rehab..


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tjena :) kul att läsa din blogg! tänkte bara höra med dig vem som gjorde din frisyr till balen? :) puss

Datum: 2009-01-18 Klockslag: 20:29:28
Skrivet av: michelle

det där var från mig, haha :)

Datum: 2009-01-18 Klockslag: 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0