Dagens i-landsproblem

Jag blir tokig! Försöker packa men står här med en full garderob, en garderob full med skitsaker. Ingenting kom känns roligt, nytt, fräscht och trendigt. Ingenting. Och jag ska jobba i klädaffär! Vad tänker jag med när jag handlar egentligen? Måste bli ändring på det här! Ändå har jag väldigt mycket bra basplagg lixom, men det är väl det som är felet, för mycket bas är skittråkigt helt enkelt. Jag skulle behöva en ny garderob och en personal shopper som styr upp mina inköp! typ. Ändå har jag en proppfull resväska att ta med mig, hur går det här ihop?

Nu är jag less. Men jag vet att runt 9 snåret imorgonkväll, när jag sitter med några av världens finaste vänner omkring mig och med äcklig grogg i handen är jag glad! Och nöjd att jag packade väskan full av skit till en kanonhelg tillsammans med dom bästa!

Nu ska jag passa på att pussas med honey ♥



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Ja du borde ju ha lite att välja på!

Datum: 2009-01-09 Klockslag: 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0