Äntligen helg!

Ikväll har vi vart hos sväres och tittat på Hockey/Let´s dance. Jag och Lena babblade högt , skrattade och drygade oss igenom hela hockeyn, precis som vi alltid gör, haha, så Daniel och Anders blir galna och ger igen när det är Let´s dance! Dålig stil.. :P Skönt att BlondinBella åkte ut så man slipper höra fler av hennes dumma ursööööta utlägg, fan vad barnsligt hon pratar! Next out is Kitty, can´t stand her! Blä. Haha.

Vi får in så himla mycket fint till butiken hela tiden nu så man blir alles klen, jag vill ha allt känns det som. Mycket är såklart jättefint, men säkert är det just för att det är kul med lite nytt och fräscht oxå som man blir extra sugen, i utbyte mot den uttjatade rean menar jag. Inget illa med den, för det finns massor av fina fynd kvar! Men tänk att se kläder vi haft länge nu hela tiden dag efter dag, till slut blir man less!
Jag köpte ialf ett snyggt skärp med typ guldiga nitar idag som är nytt för ynka 130 kronor! Sen får vi se om jag hinner använda det, som sagt hård åtgång på allt det nya nu, men det är kul!

Nu ska jag avrunda och ta mig an Daniel, jag lovade honom en helkroppsmassage för att han var så himla gullig igår. Det kan han vara värd :)


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

De e typiskt när gubbsen gör nå då ska de belönas....orättvist...

Datum: 2009-01-24 Klockslag: 11:16:44
Skrivet av: Jessica

Blondinbella är bäst! Och Kitty är sämst, det håller jag med om.

Datum: 2009-01-24 Klockslag: 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0