08

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag blev sambo med min älskling :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Njaa, lite mot slutet då kanske :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja! :)
4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack o lov.

5. Vilka länder besökte du?

Spanien/Barcelona i Maj, Turkiet/Alanya (lätt bästa resan ever!) i Augusti/September.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ännu mer Amanda, Andre, Alfred, Filip och Oliver!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

30e Januari, min och älsklingens 1års dag. Den var som i en film, hihi.
8. Vad var din största framgång 2008?

Fast jobb på Såfin!

9. Största misstaget?

Ingen aning faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja, hög feber tidigt i år och typ magsjuk efter Turkiet

11. Bästa köpet?

Åh, måste vara min snygga klänning från Desigual och mina blå pumps i lack och satin från H&M!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Räkningar, kläder och inredningssaker..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Svårt att välja en, jag blir ofta riktigt glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

 Disturbia! Det är jag och Amanda i Turkiet! Vi gör om den resan, okej?

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Definitivt blödigare ialf!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Fettat :P

18. Hur tillbringar du julen?

Med nära och kära
19. Blev du kär i år?

Det var jag redan innan :)
20. Hur många one night stands?

None

21. Favoritprogram på TV?

Jag och Daniel har haft många goda skratt framför Two and a half men!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Fy vilken hemsk fråga
23. Bästa boken du läste i år?

Jag läste bara en bok i år :P Det var Magdalena Graafs självbiografi "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"
24. Största musikaliska upptäckten
Önskar det vore mig själv! :P
25. Något du önskade dig och fick?

Ett nytt träningslinne bla..

26. Något du önskade dig men inte fick?

Minns inte

27. Årets bästa film?

Småstadsliv, haha!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Fyllde 20!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Svårt att säga..
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Såfin ;)

31. Vad fick dig att må bra?

Familj och kärlek

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Robbie Williams
33. Vem saknade du?

Säger som Amanda, vi träffs för sällan nu. Lill sis ♥
34. De bästa nya människorna du träffade?

Joline som kom till världen ;)


Kommentarer
Skrivet av: Amanda

"Turkiet/Alanya (lätt bästa resan ever!)"



det var nog de bästa jag gjorde 2008! :D

så jävla kul vi hade där borta.



<33

Datum: 2009-01-03 Klockslag: 18:51:29
Bloggadress: http://amandagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0