What a beautiful morning

..eller inte. Har legat med världens menssmärtor i mage och rygg sedan Daniel klev upp klockan 9. Man blir så frustrerad när det bara krampar och det inte finns nått som biter tillbaka på det. Daniel har ialf vart snäll och servat mig med varm vetekudde så det blir lite bättre ialf. Bästa medicinen är kroppskontakt så han har klappat mig på ryggen jättelänge, tur man har en snäll pojkvän :) Lite bättre nu ialf så jag får försöka rycka upp mig! Så himla underbart väder ute, en tur på längdskidor vore inte helt fel! Trots att jag har mega träningsverk i speciellt rumpan och låren från boxen igår! Och att jag inte åkt längdskidor sedan jag gick på Knåda gör ju inte saken bättre, haha! Får helt enkelt ta det en annan gång, jag måste ju till Knåda sport och köpa skidor oxå isf! Men jag är bra sugen.. Kanske blir en promenad då på sin höjd, ska ju faktiskt simma ikväll oxå. Nu gör vi ett ryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0