Fina presenter

Här är några av mina fina presenter jag fick när jag fyllde år!
Kannan fick jag av Matilda, Michaela, Jessica och Lisa. Pajformen är från samma serie som jag fick av några av dem när jag fyllde 20! Så kul :) Av dem fick jag även en doftpåse och en superfin kökshandduk som verkligen passar vårt kök, så typisk mig måste jag säga! Jag gillar lixom små detaljer som ingen kanske tänker på men ändå gör väldigt mycket för helheten.. Är därför väldigt petnoga men som tur är känner mina vänner mig väl!
Av Sara fick jag den fina ljuslyktan som oxå passar jättebra i vårt kök eftersom att den matchar ljuskronan som vi har över köksbordet :)
Av Daniel fick jag den supersnygga väskan från Friis&Company, visst är den läcker? Funderar ändå på att byta den för den påminner mig väldigt mycket om min väska jag redan har och som jag gärna byter ut nu, den har hängt med för länge! Vill därför ha en som inte påminner lika mycket om den, men vi får se. Jag tycker ju den jag fick är supersnygg, hade tittat på den tillsammans med Lena så hon tippsade nog D om den ;)
Tusen tack!

   



Kommentarer
Skrivet av: Anna

Skiit snygg väska :)

Datum: 2009-02-26 Klockslag: 07:01:27
Bloggadress: http://annamariasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0