Torsdag

Började dagen med att färga och klippa håret idag, så himla skönt med nyklippt! Tycker färgen blev väldigt fin, mörkare än vanligt, men jag är ändå lite tveksam eftersom jag inte känner mig riktigt hemma i lite mörkare, jag är ju en blondie in i själen menar jag ;) Ska testa lite över helgen så får vi se sen..

När jag kom hem från jobbet lagade vi mat sedan kom svärmor och Frida hit en sväng :) Michaela, Matilda och Adam ramlade oxå förbi en snabbis, skitlängesen jag träffade Adis! Kanske ska leka i helgen ialf :)

Nu ska jag och älsklingen krypa ner i ett varmt och härligt skumbad, sen om jag har riktig tur kanske jag kan tjata åt mig en ryggmassage oxå, skulle verkligen behöva det ;) Bye!


Kommentarer
Skrivet av: Alshammar - Fashion Lifestyle

var kommer din fina leopardtopp i profilbilden ifrån:)?

Datum: 2009-02-27 Klockslag: 22:15:38
Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0