Tjejdag!

Idag har jag haft en riktig tjejdag! Hade bestämt lunchdejt med Michaela, Matilda och Jessica, träffade Sanne på stan så hon hakade oxå på! Jättetrevligt! Blev en grillad macka med mozarella och salami på Café Symfoni på Krokanen. Och lite fika, men det var en annan historia, haha! Men man måste få unna sig, ett liv utan fika skulle ju aldrig funka, har inget behov av att skippa allt sånt riktigt än som tur är :P

När jag slutade åkte jag hem med Jessica och Mika hem till Mika för hon hade bjudit oss och några fler på Mary Kay party! Och det blev lite fika igen, en sjukt god cheescake! Shoppade inga produkter på engång för jag kände att jag ville fundera lite, ska man sattsa vill man ju ha typ allt, inte bara en liten del. Dvs, makeup remover, rengöring, fukt, foundation och mineralpuder. Gärna det härliga handsettet och läppsettet oxå, haha. Så vi får se :) Kanske nått man kan önska sig till man fyller år.. (observera det; mamma, mostrar, Daniel.. :P)

Nu ska jag byta lampskärmar i tvrummet, Lisa var jättesnäll och shoppade det till mig idag på Ikea! Tack! :) Har ju svarta nu men köpte vita i större modell, det blir mer vårfräscht! Sen blir det Vickan på TV och sängen tidigt, igår låg vi uppe (för) länge och busade och skrattade :) Darling och jag, han är allt bra rolig!
Hejsvej!


Kommentarer
Skrivet av: Carro

handsettet i mary kay har jag, helt otroligt bra. Likaså fuktkrämen är helt underbar och "snäll" mot ansiket :)

Datum: 2009-02-11 Klockslag: 14:42:59
Bloggadress: http://carrovikstrom.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

Av mig får du då inte mary kay,finns bättre å billigare!

Datum: 2009-02-11 Klockslag: 16:13:56
Skrivet av: simone

mary kay funkar faktiskt riktigt bra! och som sagt man vill ju ha allt! men dyrt är de.. haha! :)

Datum: 2009-02-11 Klockslag: 17:17:15
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0