Spara eller slösa?

Sitter här med ett par sprillansnya gråblå byxor från Filippa K nu som vi fick till butiken idag, supersköna och snygga! Hög i midjan och smala ben, precis min modell som jag gillar. Gillar iofs de flesta modeller av byxor/jeans bara dom sitter bra, men Filippa kan ju verkligen sin sak så det är inte fråga på om de sitter bra eller inte. Men hur gör man egentligen? Vet inte om jag kommer att använda dom så mycket som jag skulle behöva för att kostnad/användning skulle blå något sånär normalt.. Men jag behöver faktiskt ett par nya byxor, eller ja, ett par nya jeans, och dessa går inte direkt som jeans. Fan, där talade jag emot mig själv. Får helt enkelt se över min ekonomi och se om jag kan hitta nått kryphål ;)

Nu ska jag se på Victoria Silvstedt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0