Sköna söndag

Typiskt att man kan få fan för att man Inte var ut igår oxå.. Vi var sjukt sugna där en sväng när vi pumpade sköna låtar i Ciyas bil på väg till Max, Daniel var ju ute men inte jag. Trots det känns det som att jag var det, har haft ont i huvet hela dagen. Jag som aldrig annars har ont i huvet, helkonstigt! Antingen beror det på att jag sov för längen (klev upp strax efter 1, haha!) eller så beror det på vattenbrist och för mycket fika kanske? :P Idag har jag och D ialf lagat jättegod middag, vår specialitet, stekt fläskytterfilé som man häller en 3a matlagningsgrädde över, och klyftpotatis och morötter i ugn! Så gott!

Jag drog iväg och boxades med Michaela en timme, superkul! Även om det kändes som att jag knappt hade någon kraft i armarna, jag borde öva mera på raka slag, tycker sällan att jag får in några fullträffar. Men roligt är det ialf, och skönt när man blir sådär nöjd efteråt. När Malin, vår tränare, sa att vi skulle köra lite mage utbrast jag och Micka samtidigt "Yes!", Matilda tyckte det skrek Beach 2009 om oss, haha!

Efter träningen tog jag en lång varm dusch tillsammans med honey och resten av kvällen har vi spenderat i soffan hemma hos sväres. Tittade på Beck och åt korv med bröd, det är lixom nått visst med att äta korv med bröd på kvällarna tycker jag :)

Så var ännu en skön söndag slut, och jag har tur för att helgen är förlängd med ledig dag imorgon! Då tänkte jag förresten slänga upp en bild på några fina saker som jag fick när jag fyllde år :) Så håll utkik!

Nu väntar lopplådan, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0