Hemma kväll

Snart ska jag krypa till sängs, men drar väl igenom min dag i snabba drag här först då så ni har något att läsa ;)

Hämtade upp mina vänner M&M imorse och åkte och simmade och solade. Fullt med folk i bassängen och till slut fick vi nog och gav upp, känns lixom inte trevligt att simma runt med massor av gubbar som luktar rakvatten tycker jag på nått vis. Inget ont om gubbar men..

Appropå ingenting har vi värsta grejen på gång och det bara pirrar och gör ont i magen när jag tänker på det, vore så fruktansvärt kul om allt gick i lås! Berättar mer om det en annan dag när jag har alla detaljerna..

Sen var det dags att dra till jobbet där det var full fart hela dagen, superkul! När jag kom hem gjorde jag mig en sallad och satte mig i soffan och tittade på Let´s dance, och det är väl i stort sett så hela kvällen har sett ut. Dra på trissor vad jag skrattade när Magnus lyfte Tony! Och Leila (okej hon dansar som en gud) men kom igen, troschock på troschock börjar bli lite uttjatat.. Well well. Daniel jobbar och när han slutat åker han till Tranan och jobbar vidare, Ljusnan har fest där ikväll men vi valde att skippa det på jobbet eftersom att vi jobbar dagen efter och så. Lite skönt tycker jag, så slipper man bök och stök med vad man ska ha på sig och allt det där, det är ju klädkod.. Kul det med, men aja. Det jag skulle komma till är alltså att jag vart ensam ikväll, lite skönt oxå att bara poa på lixom, men det vore inte dumt att ha honom hemma så jag kunde krypa in under hans täcke, lägga mig i hans famn och somna nu.. ♥


Kommentarer
Skrivet av: sara

åh, ja det var synd. men jag får väl pallra mig dit och se dig på catwalken då snyggva ;)

Datum: 2009-02-28 Klockslag: 16:13:36
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: Alshammar - Fashion Lifestyle

sv : vad kul att jobba iklädbutik! hur länge har du gjort det?

Datum: 2009-02-28 Klockslag: 19:01:17
Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0