Bloggtorka

Har inte haft någon lust att skriva på hela kvällen, men slänger väl ihop ett inlägg bara för att då!
Idag har jag köpte lite nytt smink på Lindex som de lurade på mig, haha, jag är inte helt oövertalig när jag väl är på hugget! Iofs hade jag en kupong med "Handla för 300 kronor och få 100 kronor i rabatt" så jag tycker faktiskt jag fyndade! Köpte ialf ett mineralpuder, man ska ju tydligen ha sånt nu :P var egentligen bara på jakt efter ett typ rosakorall färgat läppstift, hittade tyvärr inte det perfekta men ett åt rätt håll ialf som får duga så länge! Och så blev det en ja vad sa hon nudå, aquafärgad, kajalpenna. Skulle tydligen vara snygg till mina ögon, har inte testat dem men jag kan nästan ana det eftersom att de är typ aquablå! Och lite annat tjaffs så det blev ju ett bra köp ändå! Är tyvärr inte helt nöjd med läppstiftet, men man kan ju nästan säga att jag fick det gratis..

Efter jobbet stressade jag hem och svirade om på två röda och kvart över 7 var det dags för aerobics, nice! Håller tummarna för träningsverk i magen imorgon, annars blir jag besviken!

Nu ska jag och min älskling som kommit hem från jobbet hoppa in i duschen innan det blir bums i säng! :) (haha trots bloggtorkan lyckades jag knåpa ihop ännu ett inlägg ni, man är ju för flitig :P) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0