Baka baka liten kaka..

Finns det nått skönare än sovmornar? Skulle inte tro det. Sov dock inte lika länge idag som igår, men det räcker ändå. Nu känner jag mig utvilad!

Gick in på Ica igår en snabbis under min promenad och köpte ingredienser till bakning, så idag är det dags att sätta igång! Räknade ut att jag kommer ha 32 personer här på fika utspritt under hela nästa helg om alla kan komma, haha! Där snackar vi tjocka släkten :P Men då är ju svärfamiljen och vänner inräknade oxå, men det blir alltså en hel del fika..

Ska bara prata lite mer med Amanda på msn först, som jag saknar henne! Sen börjar jag med storbaket..


Kommentarer
Skrivet av: Frida

Men jag kan inte ha det längre tyvärr! Jag tyckte jätte mycket om det men det funkar inte längre :/

Datum: 2009-02-15 Klockslag: 12:48:04
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

weeeii! jag vet en sak och det är att vi MÅSTE träffas nu snart! <3

Datum: 2009-02-15 Klockslag: 15:29:14
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: Lillevi

vi kanske är i fjällen nästa helg!!!

Datum: 2009-02-15 Klockslag: 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0