Aerobics

Åh, nu är jag så himla trött och slut att jag kunde somna på stört, men det är ju lite väl tidigt än kanske..
Åkte nästan raka vägen på ett aerobicspass efter jobbet, riktigt roligt! Kändes som att jag hade världens tyngsta ben på nått vis, men det är väl bara för att jag är trött i kroppen.. Kul var det ialf och det är ju huvudsaken!

När jag kom hem stod älsklingen i högsta, maten var precis klar för att ätas. Köttbullar, potiatis, gräddsås och svartvinbärsgelé, redigan husmanskost är mums! ;) Jag har precis diskat undan efter oss, nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag prova ut lite kläder till imorgon!

Vi har nämnligen en liten "nyöppning" imorgon för vi har renoverat en del i butiken, det blev så snyggt och så bra att jag knappt kan fatta det! Kommer ha många bra erbjudanden på fina varor som ni kan se i annonsen i Ljusnan, så ta en titt ner till Såfin imorgon vetja :) Kan avslöja att vi kommer att ha en jättefin jeanshängselklänning för ynka 150 kronor tex.. :) Och just därför vill man ju av någon anledning själv oxå ha nått nytt, haha, tänk hur man är! Så jag lånade hem ett plagg idag så ska vi se om det passar damen, man vet ju aldrig med mig :P Dessutom ska jag börja morgondagen med en uppfräschning av håret hos Anna på Toppen, färg och klipp! Vilken tajming, fy vad jag längtar, mitt hår behöver verkligen det nu.

Men nu tar vi en dusch, sedan fortsätter slappandet..


Kommentarer
Skrivet av: Anna

Tack :) Jaa, det blir ju så mycket större och ljusare också :)

Datum: 2009-02-25 Klockslag: 23:36:16
Bloggadress: http://chana.blogg.se/
Skrivet av: sara

men tack baby! Jamen jag har säkert ingen att gå med. har ju inga kompisar :P

Datum: 2009-02-26 Klockslag: 21:27:22
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0