Strålande jul

Påfyllning till julklappshögen (ja jag älskar presenter!), fick tre stycken fina julklappar idag av mina härliga chefer Inger och Marie, de är för gulliga! Frågan är hur jag ska kunna hålla mig till imorgon.. ;)

Ikväll har vi vart på julsångernas kväll i kyrkan, jag, sväres, Daniels mormor, och härliga moster Eva och Magnus + barn. Ett härligt gäng med andra ord! Supermysigt att lyssna till kören och få lite julstämmning, när den stora kraftiga karln sjöng Oh helga natt blundade jag, tog in allt och bara rös i hela kroppen, det mina vänner är julstämmning på hög nivå. Efter kyrkan åkte vi alla till mormor Astrid och fikade långt in på kvällen :)

Har ganska nyss blivit klar med julskinkan, äntligen är den griljerad och nu är verkligen allt klart! Ska koka lite glögg till mig och honey nu så ska vi ha lite julemys, han jobbar ju tyvärr imorgon.. Undrar om vi ska ta och byta lite julklappar kanske? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0