Oviktigt

Dagens bästa:
Började dagen med en promenad. Tog en tur på Intersports klubbkväll efter jobbet med Lena, hittade massa grejer som jag ska köpa sen. Orkade inte köa. Sen har jag städat, gjort lite jul i sovrummet (tänkte inte göra det först men nu är det ialf puttelite juligt) och sytt klart min fina julstrumpa! Första och sista julstrumpan jag syr, ialf på ett långt tag! Bild kommer väl sen. Avslutade dagen med glöggmys i soffan med min honey :)
Dagens sämsta:
Att jag var en dålig flickvän som inte orkade gå och så Ds match, men dom förlorade tyvärr stort ikväll så det var nog inte hela världen. Tog väl hand om honom när han kom hem istället!

Det var min dag i korta drag. Oviktigt vetande för er kanske, men viktigt för mig.
Godnatt :)



Kommentarer
Skrivet av: Pedersen

Tack för din omtanke Evelina! Så snällt! : ) Hoppas allt är bra! Kram

Datum: 2009-12-09 Klockslag: 20:47:30
Bloggadress: http://froken-hurtig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0