Julfest i Orbaden

Kl kvart i 11 på Lördagen rullade bussen ifrån Alfta till Orbaden där vi skulle på julfest med Daniels jobb! Började med utomhus aktivitet, kallt som sjutton men supermysigt, åt plockmat ute i en liten stuga med eldstad och sådär. När vi fått våra rum/lägenheter (jag och Daniel fick en liten trea, haha) så tog jag en powernap sedan var vi laddade för bad ute i poolen och bastu, härligt! På kvällen avnjöt vi sedan ett helt underbart gott julbord, till lite underhållning och sådär. Framåt småtimmarna körde vi hårt, vissa dansade på borden (inga namn nämnda) och det blev både bugg och discodans! Drog självklart av ett riff på luftguran oxå när man var på topp, men det är glömt idag, haha! Danne styrde efterfest i vår lägenhet och kvällen var komplett! Tack alla för en helt galen och skitrolig kväll! :D 

Fångade många härliga videoklipp med kameran men det är nog bäst jag håller de väl gömda för allas bästa, haha! Bjuder på en och annan bild istället. Svårt att hitta någon som inte talar om för mycket bara, en bild säger ju mer än 1000 ord..

Älska julmat!

Världens skönaste Thomas och Annelie!

Daniel och chefens fru, haha!

Love you ♥

Idag sov vi över frukosten, vaknade 11 och bussen gick hem kl 12. Bara att masa sig upp trots att det kändes mycket mer lockade att ligga kvar i de supersköna sängarna. Varför får man aldrig tag på likadana sköna sängkläder som dom har på hotell?

När vi kom hem stupade vi ialf i soffan, sov en skvätt sedan åkte vi och hämtade kebabrulle och pepparstek på Maxim, det misstaget gör jag inte om igen..
Har även hälsat på hos brorsan i Ovanåker ikväll, han har ju tagit en lägenhet i vårt hus. Blir så fint där så!
När vi kom hem blev det soffläge igen, köpte massa götta på Hemköp och kikade på en värdelös film, Mamma pappa barn som är en svensk gammal komedi med han som bla är med i Jalla Jalla och Patrik 1,5. Värdelöst skådespeleri, och knappt skönt att vila ögona på när man inte har ork att tänka, ändå pinade vi oss igenom hela filmen. Jag tänker alltid "snart..snart kanske den vänder och blir skitkul", undrar hur många gånger man blivigt lurad egentligen?

Imorgon är jag ledig, så himla skönt att ha en extra dag att vila upp sig på och kanske göra lite nytta. Söndag är ändå dagen det faktiskt är okej att skita i allt, utan att ens behöva ha dåligt samvete. Det jag missade idag tar jag igen imorgon!

Nu ska jag tigga massage av älsklingen, har så himla ont i nacken. Kan det vara för att jag såklart headbangade till mitt gitarrsolo tro? Hur det än var så glömmer vi det nu :P
Hoppas ni haft en mysig lucia, det har jag!



Kommentarer
Skrivet av: M:2

Gitarrsolo med headbang utan mig?

Datum: 2009-12-14 Klockslag: 12:45:00
Skrivet av: Evelina

Jaa Mickis, det var förjävligt! Saknade dig varje sekunde, men mitt hårdrockarblod var för starkt för att kunna stå emot trycket..

Datum: 2009-12-14 Klockslag: 13:10:22
Bloggadress: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0