Ingen dålig dag trots allt

Att jag sov till kl 1 är nu som bortblåst. Innan jag gick ut i snövädret kollade jag igenom posten och läste lite i Slalomnytt som kommer ut en gång per år, lite nostalgikänslor faktiskt. För många år sedan brukade jag oxå vara med i den ju, haha. Skrev handlingslista och till sist tog jag mig ut. Avslutade på Ica och med två tunga kassar knatade jag hemåt igen och lagade korvgryta, mums! Lagom till maten var klar kom Mika :) Hängde i soffan ett tag innan vi tog en halvtimmespromenad sen bytte om till badkläder och simmade en halvtimme. Och så lite fruktstund i bastun på det, tack honey. Nu ska jag dra en repa med dammsugarn sen hoppas jag att dom visar nått bra på TVn, tänkte avnjuta en macka med julskinka som jag köpte idag, och lite vaniljglögg till det! Vilken härlig dag det blev trots allt!



Kommentarer
Skrivet av: Amanda

Bra jobbat big sis!

Datum: 2009-12-15 Klockslag: 16:14:58
Bloggadress: http://amandagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0