December månad

Äntligen börjar det blir lite kallare. Lite sådär isande kallt istället för bara kallt. Då kanske snön vill ligga kvar på marken när den kommer. Vore skönt om det blev lite ljusare!

Idag fyller min farmor år, ett år kvar till 70! Så jag ringde tidigare idag och frågade om jag och Daniel kunde komma förbi, (mamma och pappa ska uppvakta henne imorgon hos Unnegårds, oh det hade jag velat vara med på men jag jobbar) så hon blev jätteglad! Åkte dit och fikade och språkade massor som vanligt! Hon är pratglad min farmor, minst sagt, haha! Men det var bara trevligt!

Kom hem för en stund sedan, Daniel hade brottom så han slängde i sig lite snabbmat och åkte iväg på hockeymatch. Själv ska jag laga mig lite chilli con carne och ta en promenad senare! Kanske städa lite och få lite gjort här hemma oxå, alltid är det nått som ska fixas!
Hejsvej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0