Stormässan & Karnevalståget

Gårdagskvällen var superrolig! Självklart tappade vi bort varandra där en sväng, men jag hittade Amanda och vi dansade häcken av oss på discot, fyfan vad kul vi hade! Sen skulle jag lära henne styrdans men det gick sådär så jag hittade en gammal buggkurslärare som jag svirade med istället! Fy vad det är roligt att bugga! Har jag säkert sagt förr, men erbjudandet står fortfarande kvar: Någon som vill gå buggkurs? Jag är på! Förövrigt så var det en jäkla blöt kväll..

Brakbrudarna, haha!

Petra och Stina!

Haha det här var en syn för gudarna..

Idag har det vart karnevalståg i Alfta och självklart var vi på plats! Innan det blev vi bjudna på Söndags middag, snacka om att mina svärföräldrar verkligen vet vad man vill ha dagen efter! Vi fick redigan kött, potatis och sås, sjukt gott!

Älsklingen och Jeppe :)

Goa Oliver!

Världens gulligaste Nova med läckra hörselskydd!

Pappa :)



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Verkar som Amanda behöver gå kurs så ta med henne,Anna Nordlund har fixat så de blir kurs på folkets hem nån lörd framöver minns inte riktigt när!!

Datum: 2009-08-16 Klockslag: 22:50:06
Skrivet av: MOR

Kursen är på lörd 11-16 gå vetja

Datum: 2009-08-17 Klockslag: 13:43:08
Skrivet av: Evelina

Oooh fy vad kul! Men jag jobbar ju, jäkla skit..

Datum: 2009-08-17 Klockslag: 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0