Söndag

Nyss kommit in från en powerwalk tillsammans med Frida! Så skönt att gå när det är småmörkt, kallt och friskt ute! Jobbade bort glassen pappa bjöd på tidigare idag! :P Han och mamma kom förbi och hämtade upp mig och Danne så åkte vi på Lailas (glömde bort att det ju finns glass på Knagga oxå annars hade vi såklart åkt dit!) och köpte glass sedan raggade vi och visade dem runt i Alfta några svängar, haha :)

Snart kommer lite bilder från gårdagen sen ska jag lägga mig på spikis och somna! Danne är hos Lena och Anders och tittar på fotboll, imorgon börjar han jobba oxå. Då ska jag passa på att göra mat som bara jag tycker om igen, haha! Längtar redan till imorgon för jag vet precis vad jag ska laga.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0