Söndag

Tacka vet jag söndagar och att Gud gjorde de till slappardagar! Idag sov jag länge, tog täcket till soffan och la mig och tittade på han som pratar med hundar, fantstiskt vilket arbete han kan utföra! Daniel åkte och jobbade så jag fortsatte mot datan, täcket med såklart! Så skönt! Sen fick jag sms av Frida att hon och Lena var på ingående så då var det bara att slänga på sig några trasor och bädda sängen! Det är typ min största bedrift idag. De åkte nyss och jag funderar på att slänga i mig lite frukost nu, om jag hittar nått att äta för det ekar verkligen i vårt skafferi och kylskåp! Sen är jag bjuden till dem på korvgryta! Det är så sjukt gott!

Bra, nu skickade Matilda och fråga om vi inte skulle ta en promenad. Självklart ska vi det baby!
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0