Övertrött

Skulle tippa på att jag är övertrött just nu, har så himla mycket energi! Men det slår väl tillbaka på mig om en stund kan jag tänka mig :P
Hade en skitbra dag på jobbet ialf, var så himla roligt! Tacka vet jag trevliga och tacksamma kunder som uppskattar det man gör! Tex häromdagen sa en fin dam på 50+ "tusen tack för proffsig service", som att det verkligen kom från hjärtat, gissa om hon gjorde min dag!
Aja, kom hem för en stund sen och jag har hunnit dammsuga och diska en hel hög med disk! Dessutom har jag även lagat mat under tiden, nu är den snart klar att plocka ut ur ugnen..Finus fiskgratäng blir det, haha! Jag orkade inte laga nått, så tråkigt att göra mat till bara en person. Och fiskgratäng är ju hur gott som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0