Måndag

Solen värmer och himmelen är blå (att det är lite disigt har jag blundat för idag), så jäkla härligt! Som jag väntat! Ringde Frida när jag vaknade och tog med mig henne till Kvarnis idag för att njuta i solen! Danne tyckte det var dåligt väder när jag frågade om han ville med, haha, pulver! Men han ångrade väl sig till slut så han kom ner han med.. :)

Stekarn solar armhålorna ;)

Efter några timmar kände vi oss nöjda, då åkte vi på Ekmans en sväng för jag behövde en pensel, till vad får ni se en annan dag. Hittade även en snygg t-shirt från Craft som är skön att gå och springa i så den fick följa med hem! Illa att man tar varje tillfälle som dyker upp att shoppa, haha! Men jag är dönöjd ialf, matriell lycka do exist. Som att jag inte visste det redan ;)

Svart med rosa detaljer på, snygg och skön för 299 pix!

Satte mig ute på framsidan och stekte lite till när vi kom hem, blir verkligen som en bastu där! Vindstilla och solen som ligger rakt på, och jag klagar inte! Nu ska jag skriva handlingslista för veckan och dra på Ica!
Tjing!


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Passar ju på fejan den där bilden!!!

Datum: 2009-08-03 Klockslag: 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0