Lördag

Klockan är mitt i natten och jag sitter och tittar på sista minuten resor, men fasen så dyrt det är att åka nu. Inte konstigt iofs att priserna går upp i detta skitväder. Har snart bara två veckor kvar av semestern och jag tycker att vädergudarna ska vara lite snällare nu framöver! En utomlandsresa med garanterat sol&bad skulle vara underbart, frågan är hur mycket man är berädd att betala..

För övrigt har det vart en bra dag. Jag har faktiskt haft shorts, struntade blanka fan i att mina ben ser ut som lik, det är faktiskt sommar och varje tjejs rätt att bära shorts! Upp till kamp! Haha, ne nuså, lugna mä! som man säger.. Jag och Danne har vart på fotboll, helt värdelöst enligt mig men jag såg chansen i att få lite frisk luft och hängde med. Tur man var där, för D hamnade nästan i bråk med en spelare.. Vi satt brevid planen på en bänk med sväres och han fällde en kommentar som någon spelare tog åt sig av, så han blev bla kallad glasögonorm och tjockis! Som vi skrattade åt det! Hahaha!

När vi kom hem blev det grillning med klyftpotatis+morötter+vitlöksklyftor, så medans de var i ugnen passade jag på att ta en rask promenad på drygt 40 min. Älskar när man kan utnyttja tiden till max, då känns det extra bra! Det bara spritter i mina boxningsnävar nu så under promenaden gick jag och och boxades lite i smyg för mig själv. Tänkte om någon råkade se mig, så var det bara det jag gjorde, haha.

Ikväll har jag vart med Matilda, vi har vart hos henne och tittat på film och käkat honungsmelon och lite choklad såklart ;) Mysigt. Skönt att bara ta det lugnt när Danne är ute med grabbarna. Jag tyckte det fick räcka med gårdagen för mig!

Märks att det är natt, fasen så jag babblar. Men det blir så när jag inte har så mycket mer för mig, skulle kunna skriva en hel novell. Men jag ska bespara er från det och sätta punkt här. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0