Katsching!

Har precis kommit hem från svärmor, gick dit efter att jag och Matilda hade vart på promenad en timme för att snacka ännu lite mer shit, haha ;) Pratade kläder, skor och skvaller som vanligt! ;) Alltid lika trevligt! Lånade ett linne av henne (djurmönstrat, of course, haha) som jag tänkte jobba i imorgon. Det glappar i min garderob känns det som. Eller det gör det väl egentligen inte, men jag har inget att jobba i helt enkelt, så då är det himla tur man har en svärmor med prick lika smak som en själv!

För övrigt har jag klickat hem ett par svinsnygga over knee stövlar ikväll! Har ju letat och letat och när jag fick 50% på en vara på Ellos så hittade jag dem där av en slump! Så himla nöjd! (Insåg sen att det är lika som dina Elsa, hoppas det är lugnt! Haha) Eller klickat o klickat förresten, jag ringde upp för att ta beställningen på telefon eftersom jag hade lite funderingar på storlekar och byten och så, och det var bara en massa strul tycker ja! Så jag hoppas ialf att beställningen gick som den ska och att stövlarna kommer i Oktober som de lovat! Lång väntan, men jag tror dom är värd det.


Äkta skinn såklart, sånt gillas. 1200 600 kr från Ellos! Katsching!


Kommentarer
Skrivet av: simone

Allt är bra med mig. med dig? :) jo jag har det super gött, ser verkligen fram emot det här året!!

ja men jag kan ringa imorgon någonstans så ser vi hur det blir. men exakt, M stämmer bra det och finns det lila så jätte gärna den var ju hur snygg som helst om det är okej med dig att jag har lika. haha ;) ! :) hade bäst! kramar

Datum: 2009-08-25 Klockslag: 23:28:56
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: ♥ mikaela.

rabatter gillar vi ;) heh.

o vad skoj o köpa nya skor, det kan jag inte göra för tillfället eftersom mina fötter har svullnat så jäkla mkt, haha. :) börjar ju bli rätt tungt. ;)

Datum: 2009-08-26 Klockslag: 17:00:06
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

jamen du vi som satt och prata om de där, dom där satt ju som pricken över i ett med 50%:an och allt. Bra sysstra mi! :D Pusss

Datum: 2009-08-27 Klockslag: 22:36:00
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/
Skrivet av: elsa

lugnt! :)

Datum: 2009-08-30 Klockslag: 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0