Inventering och minnen

Har jobbat hela dagen, 11-21 eftersom att vi har inventerat! Men det gick fort ändå så det var helt okej.. Förra året var jag inte ens med för då var vi, jag, mamma, moster Lisa och Amanda i Turkiet, Alanya! Fyfan vad roligt vi hade det då, bästa resan ever! :D (Och kolla vilket mörkt hår jag hade, ska jag aldrig mer har ser jag, haha!)

  
   
  
UNDERBART!!

Nu, tillbaka till verkligheten. När jag kom hem skyndade vi oss till Hemköp innan dom stängde, kände hur friskt och skönt det var ute efter regnet så jag tog en snabb promenad på 30 min fast jag inte tänkt det, kunde bara inte hålla mig! Nu ska jag plocka lite här hemma, äta en nektarin och gå och lägga mig. På nått vis kändes det som fredag idag, men ack vad jag bedrog mig. Så det är bäst jag vilar ut till imorgon, har ju trots allt hela veckan kvar till helg! Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Amanda

du fattar inte hur mycket jag skulle kunna göra för att kunna spola tillbaka tiden och få uppleva det där igen! helt underbart. Åh vad jag älskar dej! Hur vi rockade inne på robinhood och the doors och de där. helt sjukt kul!

Datum: 2009-09-05 Klockslag: 01:27:48
Bloggadress: http://amandaagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0