Animal print

Älskar djurmönstrat!



Todays outfit: Glöm allt ont jag sagt om lila, haha! För fy vad jag gillar den här härliga långkoftan! Kommer från Vero Moda och kostar 360 kronor. Till det lacktights från Sisters point, nitarmband H&M herravdeling, stora ringar i öronen från Lindex och Converse! Önskade jag hade ett par axelvaddar så hade a la 80-tals looken vart komplett!

Tonights outfit: Det blir kräftskiva hos Adam och jag kör animal print hela dagen! Blus från Only (gammal), jeansleggings från Vila, assecoarer som ovan och Depends nr 102 på naglarna!

Party party!


Kommentarer
Skrivet av: simone

fan vilken snygg! GE MIG :D haha!

jag fick ett till present kort när jag fyllde år.. kanske ska gå till en sån där. finns dert fler färger? :D isf kan du väl lägga undan en till mig så skickar jag in någon och köpa den eftersom jag bor i åre nu. hihi :) hade bäst! kramar!

Datum: 2009-08-25 Klockslag: 20:02:41
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0