6års kalas

Tur jag började dagen med en morgonpromenad kan man ju säga, haha. Jisses vad jag har fikat ikväll! Åkte jag raka vägen till Ovanåker efter jobbet för att fira Alfred, lillgrabben börjar bli så stor att det inte är klokt! Tur att vi har Oliver som är ett år yngre än ;) Kan inte fatta att Filip börjat gymnasiet helt plötsligt! Och Amanda har kommit in i en brunetteperiod, lite tidigare än vad jag hade min, men alla blondiner har väl en sån?! Haha :) Men hon är lika fin som alltid, hjärtat mitt.



Alfred 6 år ♥

Bullmamman våran, haha :)

Söstra mi ♥

Våran snygga schtekare! Världens skönaste grabb!

Tack för gott fika och alltid lika bra sällskap! Love.


Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Inte bara bullar på faten även under linnet ser de ut som hahaha.....bullen tack för den du!

Datum: 2009-08-22 Klockslag: 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0