Dagens i-landsproblem

Ikväll missade jag bussen när jag skulle hem från jobbet så hela min planering sprack. Men jag mötte upp med Daniel på Ica ialf när jag kom hem så vi handlade lite till middagen innan de stängde, blev ändå 400 spänn. För ingenting typ, fy vad dyrt det är med mat. Hade alltså tänkt veckohandla men jag får göra det imorgon istället när jag har bättre tid på mig!

Lagade chilliconcarne sen hade jag planerat att ta en promenad efter maten men jag tappade orken när det blev halvmörkt och började städa in och ut lite vår/vinterkläder istället. Skulle jag aldrig gjort känner jag, haha.

Anpassar alltid garderoben efter årstid och det som det inte är säsong för ligger nerpackade i lådor i förrådet, nu åkte alla sommarkläder upp, svårare att plocka ner "vinerkläder" dessvärre, vart går gränsen lixom? Men jag får helt enkelt inte plats i garderoben och jag känner att vi har ett akut behov av en byrå! Om ens det räcker.. Nån ordning måste det bli ialf, för jag vill bannemig inte göra mig av med allt, har så mycket som jag tycker är fint som jag spar uuutifall jag kommer att vilja ha dom nån gång igen. Och i sommar blir det ju påfyllning, herregud. För att inte tala om alla dessa skor, fattar inte hur jag ska bära mig åt! Och jackor, tycks ha en förkärlek för sånt, Danne tyckte jag skulle se över vad jag hade för jackor när jag kom hem med mina två senaste häromsistens, nu hänger 11 stycken fina vårjackor i hallen. 9 är mina och 2 är Daniels, haha.

Man kanske skulle gjort om datarummet till en större  härlig walk in closet, har ju redan en walk in klädskrubb, undrar vad mannen säger då ja? Haha.. Ni känner vilka stora bekymmer jag har va?


Kommentarer
Skrivet av: sara

jajjemus! Och nu är intevjun uppe!

Datum: 2009-04-29 Klockslag: 18:33:47
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0