Tlöött

Imorse klev jag upp strax efter 7 och tog en morgonpromenad på 40 minuter, bättre start på dagen är svår att få! Åkte och jobbade, timmarna gick snabbt och vipps så satt jag på bussen hem igen. Hem och svira om sedan kom M&M och hämtade mig, trodde först att det stod nån jäkla fjortis volvo utanför och dunkade som fan, men det var bara Micka och Matilda som var i farten, så när jag kommer ut sitter de som två nördar och diggar med som bara den, haha! Såg så himla fult ut! Vi åkte och simmade och insåg att badet bara har öppet April ut, likaså är det med boxen och aerobicen om jag inte har helt fel. Och DÄR försvann våra liv lixom.. haha. Nejdå, snart börjar barmarken på allvar!

När jag kom hem lagade jag raggmunk, oh vad jag längtar till jag ska äta det igen imorgon på min rast, haha! Det är så sjukt gott!

Nu kom min snutt hem från jobbet, dags att hoppa i säng :) Natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0