Tisdag

Nu sitter jag hemma hos Mamma och Pappa, åkte raka vägen hit efter jobbet. Mamma fyller år idag, men ingen är hemma än.. Som tur var packade jag väskan full med "utochgå kläder" imorse så jag ska ta en vända här i alltid lika sköna Ovanåker, finns inget som klår det. När jag kommer hem igen är alla förhoppningsvis hemma och då ska mamma på present av mig :)

Hade förressten beställt mat oxå till jag kom hem, eller hem och hem, ialf, vilken service va!? ;) Så det stod rostbiffslåda hemma på spisen, säkert nått hopkok som mamma hittat på, hade aldrig ätit det förr men det var kanongott! Ska ta recept på det sen så kanske det hamnar här för er som är intresserade! :) Nu, promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0