Söndag

Ingen vanlig söndag, Micka och Muttan bangade boxen och jag hade ingen lust att åka dit ensam. Det finns en gubbe där som ser ut att kunna bo på Daniels jobb (han jobbar på Hedens omvårdnadscenter med psykiskt sjuka) och det skulle vara typiskt mig om jag fick boxa med honom eller nått då! Haha.. Så jag vågade inte riskera att åka dit :P
Istället kickstartade jag våren med en första löparrunda, och det gick riktigt bra! Så jäkla skönt när det var gjort, så när jag kom hem belönade jag mig själv med några situps ;)

Annars idag har vi mest gjort sånadära tråkiga måsten, men med vårkänslor i kroppen går allt mycket lättare! Vi har tvättat, veckohandlat, lagat mat och diskat! Bytt gardiner i datarummet, och nu funderar jag på om jag ska byta i tv-rummet oxå. Köpte ju nya i onsdags på Ikea, i spets. Tycker de är jättefina, men jag kan inte bestämma mig för om det är för kärringaktigt eller inte, haha. Vad tycker ni?

Är så himla sugen på frysta hallon så jag går nog till Hemköp och köper mig det, men har fortfarande inte riktigt hämtat mig från sist jag åt det, då jag hittade en mask i hallonen, haha! Äckligt..men lite skit rensar magen.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Klart du kan ha dom!!

Datum: 2009-04-05 Klockslag: 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0