Skärtorsdag

Jobbade sista dagen idag innan jag gick på en liten minisemester, nu är jag ledig: fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag! Wehoo! Så på söndag bär det av till Funes, oh vad jag längtar! :D

Efter jobbet åkte jag raka vägen till Toppen och min käre vän Anna, färgade botten, gjorde mer ljusa slingor och klippte av en bit på längden! Mycket nöjd, så nu är jag redo för våren! Come on bara!

När det var klart åkte jag till Micke och Stina där Daniel var, umgicks lite med delar av la familia! Hoppas vi kan vara med på den traditionsenliga påskäggsletardagen i helgen, haha, om de inte lägger den på söndagen då vi åker..

Kvällen har vi spenderat i soffan med varma mackor och dyblöta kinder, eller det blir väl jag som får stå för den biten men, haha. Såg Australia och jag kan ju säga att det var tur jag inte såg den på bio, hade ju kunnat blivit en scén! Men oh vilken fin film, sitter fortfarande och snörvlar..

Nu ska jag och älskling lägga oss, jag behöver vara pigg och alärt imorgon, M&M hämtar upp mig kl 9 så drar vi till solen i Styggbo och myser på isen är det tänkt! ;) Godnatt!
Och GLAD PÅSK!



Kommentarer
Skrivet av: simone

jag drar också till funäs fast lördag-tis :) blir det skidor för er eller bara skoter osv? =)

Datum: 2009-04-10 Klockslag: 20:12:36
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0