Shopping

Sjukt att man kan känna sån lycka över nya prylar och kläder! Idag gjorde jag mig två riktigt bra och snygga köp, enjoy:

En löpar/promenadsko från Adidas, har behövt ett par nya skor länge och idag slog jag till! Gjorde ett kap men töntigt nog skulle jag aldrig köpt dem om de inte var snygga! Haha. 999 699 kronor på Team Sportia.



Blev fullkomligt kär i den här västen i mocka som kom till butiken idag, precis en sådan jag haft i tankarna och velat ha! Oh oh oh! ♥ Från Vila, 800 pix.



Och bara för att jag vet att älsklingen är supernöjd med sitt senaste inköp kan jag lägga upp en bild på det oxå, EN TILL BIL! NU HAR VI (ja hjärtat, jag räknar dina bilar som mina, haha) 3 HONDOR! Kära nån.




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

En indianväst för 800 spänn!? Hjälp.

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 22:19:15
Skrivet av: MOR

Indian Helge har jag hört talas om men indian Eve de va nått nytt(:

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0