Redan onsdag?

Vad veckodagarna bara springer iväg! Idag har jag jobbat som vanligt, men det var ingen vanlig dag.. Vi ska anställa en tjej som heter Linnea, hon blir någon typ av butiksansvarig/säljansvarig och hon var hos oss och hälsade på idag! Verkade vara en härlig tjej så det blir nog bra! Kul när det händer nått nytt :)

På lunchen sprang jag runt lite på stan och lade undan lite grejer till löningen kommer! Har inte kollat kontot men tror inte det finns många hundralappar kvar faktiskt, hehe. Slår nog till på ett par bruna jättefina träskor som jag kan stappla runt i i sommar! På Intersport hittade jag ett jättefint löparset, med tunn jacka och byxa som var nersatt från 500 till 400 kronor, ett kap med andra ord! Jag trodde inte det var sant, hade lika gärna kunnat köpt det för mer än 500 faktiskt! Så man är ju nästan tvungen att passa på ;P

Nu ska jag ta reda på tvätten sen är det min tur att diska, booring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0