Pump it!

Har precis kommit hem från ett stenhårt pass på boxen, det sista för den här terminen! Jag längtar redan som en tok till vi startar igen, måste vara den roligaste träningsformen som finns! Nu darrar hela armarna ända ut i fingerspetsarna och jag orkar knappt trycka på tangenterna, skönt kan jag tycka, haha.

Tidigare idag låg jag ute i solen en stund och hade det lugnt och skönt, till Jesper och Ciya kom och joinade mig! Haha! Men det var bara trevligt, satt o snackade skit o skvallrade som ena kärringar! ;)

Städade och diskade innan jag åkte på träning så nu har jag hela kvällen fri till annat, undrar vad man ska hitta på. Daniel jobbar ju.. Nu blir det duschen ialf, sen får vi se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0