Leénde guldbruna ögon, har jag förälskat mig i..

..står en full gubbe och sjunger här utanför. Jag skyndar mig bara in så jag ska slippa prata med honom. Möts av det jag lämnade när jag åkte hemifrån iförmiddags, nästan så man skulle kunna tro att det vart fest hos oss ikväll, vilket bombnedslag. Okej nu tog jag väl i, för folk har det verkligen värre, men det värsta som finns är när det är stökigt. Stackars den som får städa efter brakfesten jag och Matilda kikade in på en sväng tidigare ikväll, och stackars mig som måste städa imorgon. Haha! Hursomhelst har jag ialf haft en mysig kväll tillsammans med M, och förrutom festen köpte vi massa godis på Statoil, åkte runt lite och var hemma med mamma, pappa, Tomas och Lillevi en stund i Ovanåker. Lugnt, skönt och mysigt, precis som det ska vara med andra ord :)

Nu funderar jag starkt på att gå och lägga mig. Daniel åkte och jobbade på Tranan när han slutade jobba så jag sover så gott som ensam inatt, undrar när han får komma hem stackarn..

Hoppas på finväder imorgon oxå såklart, good night!


Kommentarer
Skrivet av: elsa

ja, STACKARS OSS! det var fan inte kul att vakna upp imorse. krossat glas/porslin överallt, burkar, flaskor, förstörda handtag, försvunna saker, och golvet och väggarna var fan det värsta av allt... haha, shit.

Datum: 2009-04-26 Klockslag: 13:07:55
Bloggadress: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0