Kul kväll!

Gårdagen var riktigt rolig! Började med att Jeppe kom och käkade pizza med oss, jag var inte mätt efter min barnpizza så jag gick in på Jespers rester oxå, haha! Svullotjej. Sen satt vi hemma i soffan och sjukade oss en hel del! De söp och jag lät bli.. var sugen att dra med på Tranan i sisådär varannan låt som spelades i Winamp, men bestämde mig till slut för att Inte hänga med!

   

Senare kom Jessica och jag följe med som skjutssällskap, men när vi var i Bollnäs och släppte av killarna ringde Micka och Linnea och var sugen! Jag var på som aldrig förr! Hoppade av i Alfta medans Jessica åkte och hämtade dom i byn, bytte om, drog i mig en hemkörtochredbull grogg som smakad skit, kom till Tranan vid 1, gick till Micke i baren och beställde in två fiftyfifty shots och en white russian, slurp, och man var med i matchen! Haha! Sen dansade vi häcken av oss resten av kvällen, kuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0