Vem sa nått om vinter?

Har kikat runt lite nu och genast blir man sugen på långa friska promenader, ljusa mornar och nätter, grus under skorna, fågelkvitter, tussilagon och solbränd hy!

Till mig:


 

Gillade träningsjackan och byxan, snygga till mitt nya turkosa linne! Den cerisa bikinin vill jag ha i svart oxå, och den blommiga bandeaun har superbra modell för minimala ränder och snygg att kombinera den cerisa med! Skorna är bara för snygga! Älskar den gråblå färgen på tröjan i farfarsmodell och det rosa linnet är mitt favorit baslinne som jag gärna har i alla färger!

Till älsklingen:



Daniel har dåligt med ljust slitna jeans i garderoben och jag tyckte de här hade en fin tvätt! Han gillar inte att skicka efter kläder men jag kanske kan övertyga honom ;) Den gröna och blå skortan är båda snygg till jeansen tycker jag, och en vit farfarströja är så himla frächt att ha tillsammans med väst eller en scarf! Tänk vad snygg han skulle vara i dessa, min hunk ;)



Kommentarer
Skrivet av: moa

kolla gärna in mig blogg :)

jag skriver om mitt liv som fjorton åring som kämpar mot min skolas nedläggning, skriver mycekt också om min passion som är musik, böcker och filmer och ger gärna tips. skulle behöva lite fler besökare så jag uppskattar alla som vill följa mitt liv genom mina ord. :)

Datum: 2008-12-29 Klockslag: 23:51:35
Bloggadress: http://thereandthen.blogg.se/
Skrivet av: simone

åh ge mig sommar! :D dom där skorna kikade jag också på, love them, så underbart snygga!

Datum: 2008-12-30 Klockslag: 19:45:30
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: mikaela

den blåa farfarströjan har jag i min garderob. :) hihi.

Datum: 2008-12-30 Klockslag: 21:12:14
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: amalia

håller med simone och dej givetvis :) hehe. kolla hm nya katalog idag och vilken sommar känsla man fick gud så härligt, ge oss :D och för att komma till saken så var de första jag rikitgt såg var dom där skorna ;D skit snygga till sommaren verkligen! hehe. gott nytt år på dej! natti

Datum: 2008-12-31 Klockslag: 01:51:38
Bloggadress: http://amaliaaskefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0