Titanic

Finns det sorgligare film? Jag hatar dåliga slut. Det är ju meningen att Jack och Rose ska leva lyckliga i alla sina dagar! Jag grät som vanligt krokodiltårar långt efter att filmen slutat. Har jag lixom börjat är det svårt att få stopp på det. Haha!

Sitter här och färgar ögonbryna nu, har gjort en lista på dagens Att göra:
Färga ögonbryn och fransar
Handla
Panta flaskor
Dammsuga
Torka golven
Damma
Ut och gå med Matilda
Koka knäck
Städa toan
Plocka iordning datarummet (blir lätt kaos här inne)
Laga mat
Diska
Fixa naglarna
Ringa optikern
Och säkert nått mer som jag missat! Allt det ska jag hinna göra innan vi ska på Tranan och käka ikväll för att fira svärfar Anders examen! Klockan är nu kvart i 11 så det är väl bäst att sätta fart! Daniel stack iväg för att fixa nått på bilen nu, men han ska minsann inte få slippa undan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0